Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Bongkar: Rumah Adun BN Besar Gila...Mana Datang Duit...Sebarkan

BONGKAR dari Suara Rakyat!!!

PANAS !!!..

Teratak ADUN BN Sarawak berlipat kali ganda besarnya drpd rumah banglo Ketua Menteri Pulau Pinang ???

Bagaimana hanya sbg Adun BN Sarawak shj boleh bermewah sebegini ??.. Adakah mmg kumpul duit sejak kecil lagi ??
SPRM tak nak siasat ka ??

TV3suku, & media2 proUMNO kenapa tak hebohkan kemewahan Adun BN ini ???

‪#‎Sebarkan‬.. agar pengundi2 ‪#‎PRNsarawak‬ bukak mata & dpt nilaikan sendiri siapa sebenarnya wajah2 pemimpin2 BN !!..

SANGGUPKAH ANDA DITIPU BEBERAPA KALI ??.. DI MANAKAH MARUAH ANDA !!!












Aku taknak sentuh isu LGE dan bandingkan dengan adun BN (PRN bubar DUN so patutnya bukan adun lagi dah tapi kita sebut adun senang citer sebab dia penyandang) TETAPI penyebaran di atas ada pointnya.


Berapa gaji dia sebulan?

Berapa lama jadi ADUN?

Berapa harga rumah tu?


Setimpal ke dengan apa yang dia raih tiap2 bulan bagi membolehkan dia memiliki kediaman seperti itu? Aku rasa bukan dia neh jek. Ada ramai lagi yang macam dia neh. Masalahnya kita neh bercakap berdasarkan andaian dan tak memiliki sebarang bukti. Kecurigaan je lebih. Tapi kalau ada bukti pun tak guna. Duduk penjara 4 bulan. Dapat rebat 4 bulan. Dapat parol selepas duduk penjara sekejap. Baik macam ko takyah hukum dia pun. Semuanya ringan-ringan. Kena tang rakyat bagi yang paling berat atas nama pengajaran. Ada bukti takde bukti sama aje terlepas.
Bongkar: Rumah Adun BN Besar Gila...Mana Datang Duit...Sebarkan Bongkar: Rumah Adun BN Besar Gila...Mana Datang Duit...Sebarkan Reviewed by suarakami on 03:28 Rating: 5

1 comment:

  1. Setahu aku yg layak dpt parol hukuman yg 12bulan ke atas n baki hukuman ada lg setahun kot..tp kebnykkn yg dpt baki hukuman die lg 3bln or 2bln nk blik baru dpt..tp 12bln kebwh pn blh dpt tu aku xpnh jumpa n xpnh dgr pn owg parol ni bgtau..

    ReplyDelete

suarakami. Powered by Blogger.